Доставка и връщане

Условия за доставка

  • Доставките на територията на България се извършват от куриерска фирма Еконт.
  • Доставките в чужбина се извършват с куриерски фирми А1Post, Speedy и Еконт след направена поръчка на имейл, съобщение в социални мрежи или по телефона. Пратките се изпращат след получено плащане по банков път на сумата за доставка и стойността на направените покупки. Сроковете за доставка варират между 3 и 10 работни дни в зависимост от крайната дестинация.
  • Поръчки на стойност над 249 лева са с безплатна доставка.
  • Стандартният срок на доставка е от 1 до 3 работни дни до повечето населени места в България, освен в случаите на упоменатите изрично от фирмата куриер населени места, които се обслужват по график. За чужбина срокът на доставка варира между 3 и 10 работни дни в зависимост от крайната дестинация.
  • Поръчките, постъпили до 15:00 часа в работни дни се обработват и изпращат на същия ден, а постъпилите след 15:00 часа – на следващия работен ден.
  • Поръчките, изпратени в неработни дни, както и в официални празници, се обработват и изпращат на първия работен ден.
  • При възникнал проблем с обработка на пратката, ще бъдете уведомени на посочения телефон от наш служител в най-кратък срок.

Цена на доставка

  • Всички поръчки на стойност до 248 лева включително са с фиксирана цена на доставка – 6 лв до офис на Еконт и 8 лв до адрес.
  • Всички поръчки на стойност на и над 249 лева са с безплатна доставка.

*Всички цени са с включен ДДС

Условия за връщане

Според Закона за защита на потребителите, потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже от стоката, която е закупил, като може да избере да върне продукта от личен адрес или офис на куриерската фирма. Клиентът не трябва да заплаща каквито и да е разходи, освен тези за обратна доставка. Срокът започва да тече от датата на получване на продукта от клиента.

Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която е посочена в Заявлението за връщане.

ВАЖНО! В случай, че върнатият артикул/и е бил закупен с банкова карта, сумата се възстановява САМО И ЕДИНСТВЕНО по сметката, свързана със същата карта, с която е извършено плащането.

ВАЖНО! В случаите на наложен платеж е задължително касовият бон да бъде изпратен заедно с върнатия продукт. В случай, че касовият бон липсва, сумата не може да бъде възстановена и продуктът ще Ви бъде върнат обратно.

Адреси за връщане или замяна:

  • офис на Еконт Варна – гр. Варна, ул. Шабла 1
  • бутик BohoSi – гр. Варна, ул. Преслав 28

Според ЗЗП, поръчан артикул може да се завърне без да дължите обяснения, само когато НЕ са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Опаковката също трябва да бъде в запазената си цялост и окомплектована с всички придружаващи етикети и картички.

Ако установим, че някое от тези условия не е спазено, си запазваме правото да не уважим желанието Ви за връщане на стоката и възстановяване на сумата по Вашата сметка, като ще изпратим обратно до Вас върнатия артикул.

Отново, според ЗЗП, имате право да направите рекламация в случай на:

  • производствени дефекти на стоката (открити при получаване на продукт(и) или до 14-дневен срок при спазени горепосочените условия за връщане)
  • несъответствие с обявения/поръчан размер или модел.

В тези случаи, разходите по доставката ще бъдат поети от Търговеца. За направата на рекламация Клиентът се задължава предварително да уведоми в писмен вид Търговеца на hello@bohosibrand.com като приложи снимков материал, където е посочен ясно дефектът или в случаите на погрешно изпратен размер от Търговеца – като се посочва и номера на поръчката, където е виден и точен желаният от Клиента размер.